دفاتر بیمه

  #سامانه پیامکی رایگان دنا پیام ویژه دفاتر بیمه کشور همیشه همراه شما #

اگه میخوای درآمدی قابل توجه داشته باشی باید روی ۴٠درصد سودت  بیشتر حساب باز کنی و با کمی فعالیت روزانه درآمدت رو افزایش بدی!

سامانه دنا پیام ابزاری است ویژه نمایندگان بیمه و در تمامی پروسه های طراحی و ایجاد این سامانه ، پاسخگویی به نیازهای نمایندگان بیمه ، در اولویت اول قرار داده شده است. نمایندگان بیمه با استفاده از این سامانه خواهند توانست در کوتاهترین زمان ، پنل ویژه  خود را داشته باشند. به بیان دیگر سامانه دنا پیام ، تمامی بستر های نرم افزاری مورد نیاز کاربران را جهت داشتن یک پنل منحصر به فرد تامین می کند. . . . . نمایندگان بیمه ای که قصد حضور در عرصه وب و بهره مندی از بازار بکر این شبکه عظیم و جذب خیل مشتریان بالقوه را دارند ، بدون نیاز به صرف هزینه های هنگفت طراحی های سفارشی ، هزینه های پشتیبانی ، هزینه های تمدید ، دغدغه های بازاریابی و تبلیغات  طراحی شده ، بدون ز دست دادن زمان و ... ، با استفاده از سامانه دنا  پیام، در کمترین زمان و هزینه ممکن ، به خواسته خود که همان حضور در عرصه وب و بهره مندی از این بازار هدف است ، دست خواهند یافت

با راه اندازي سيستم پیامک براي دفاتر بیمه و کارگزاری خود، شما می توانید به جمع سيستم هاي هوشمند اطلاع رسانی و پاسخگويي آنلاين بپیوندید . شما از این روش می توانید به آسانی و به سرعت خبرها و تبلیغات خود را به اطلاع مشتریان خود برسانید.

کاربرد و راهکارهای ویژه سامانه هوشمند پيام كوتاه براي مراکز و خدمات بیمه:

۱- اعلام سر رسيد بيمه مشتري با ارسال يك پيام کوتاه

۲- ارسال پيام تبريك، در مناسبتهاي خاص به مشتريان

۳- ارسال اس ام اس در مورد امتیازات شرکت بیمه ای (تخفیفات و موارد تعریف شده)

۴- ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند .

۵- اطلاع رساني به مشتريان در مواقع اتمام دوره بيمه و تمديد آن

۶- اطلاع رساني به مشتريان و متقاضيان در مورد خدمات جديد بيمه اي

۷- ارتباط دو طرفه با مشتري و دريافت پيشنهادات و نظرات مشتري

۸- آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه

۹- ارسال پيامك تبليغاتي براي نمايندگي خود

۱۰- ارسال پيامك براي گروه خاص

۱۱- ارسال پيامك براي منطقه ي خاص و مشتریان بومی

موارد پیشنهادی جهت ارسال پیام کوتاه برای جذب مشتری :

۱- یک ماه قبل و یک هفته قبل و روز قبل از پایان بیمه، این قضیه را به مشتریان خود متذکر شوید.

.:: فردا بیمه شما به پایان می رسد ، جهت تمدید بیمه با ما تماس بگیرید ::.

۲- با تبریک مناسب های مختلف به مخاطبان خود نشان دهید که با آنها احساس مشترکی دارید.

.:: عید نوروز را به شما مشتری گرامی تبریک می گوییم ::.

۳- پس از خرید مشتری و خروج وی از شرکت شما از مشتری تشکر نمایید.

.:: از اینکه از خدمات بیمه ما استفاده می کنید از شما متشکریم ::.

۴- بیمه های مختلف را به مخاطبان خود توضیح دهید تا از این خدمات بیمه نیز استفاده کنند.

۵- تخفیفاتی را به مشتریانی قدیمی خود بدهید، تا نسبت به تمدید بیمه خود توسط شما اقدام نمایند.

بیمه خود را با 2 درصد تخفیف تمدید نمایید ( مخصوص مشتریان قدیمی )
: حضور رایگان کارشناس ما برای مشاهده خودرو و صدور بیمه بدنه در محل شما (مخصوص مشتریان قدیمی) 


 {جهت فعالسازی سامانه ارسال پیامک ویژه دفاتر بیمه بصورت رایگان  اینـجا کلیک کنید}